Постачання транспортера сухого сховища відпрацьованого ядерного палива для потреб ВП «Запорізька АЕС»

|
Замовник:Запорожская АЭС
Обладнання:Основне
Статус: Реализован

Ми надаємо консультаційні послуги Škoda JS a.s. з постачання унікального обладнання  – транспортера сухого сховища відпрацьованого ядерного палива. Проект реалізується за участю чеської Škoda JS a.s. та німецької компанії  KAMAG Transporttechnik GmbH. Вже в кінці 2019 року транспортер буде доставлено кінцевому споживачеві та прийнято в експлуатацію.

Командою Дівітек груп в рамках даного проекту виконується повний супровід реалізації контракту: підготовка кореспонденції, узгодження технічних характеристик, консультаційні послуги з підготовки технічних нарад, випробувань, юридичний супровід Контракту, допомога в підготовці транспортування та митного оформлення.

Для довідки:

Сухе сховище відпрацьованого ядерного палива (ССВЯП) експлуатується на Запорізькій АЕС з 2001 року. І його функціонування неможливе без спеціального транспортера, призначеного для переміщення вентильованих контейнерів.

Діючий транспортер VCT-204 виробництва США експлуатується ще з 1996 року – з пусконалагоджувальних робіт на сухому сховищі. Він надійно працює, проте сьогодні виробники пропонують більш функціональні машини, оснащені сучасним програмним забезпеченням, зручніші у керуванні.

Крім того, жорсткішими стають вимоги безпеки. Раніше на ССВЯП допускалося мати один транспортер, але зараз їх повинно бути як мінімум два. Один в роботі, інший – в резерві.

«Наша основна вимога до виробника: новий транспортер за своїми габаритами має бути ідентичним діючому. Вантажопідйомність – 150 тон. Обов’язково на гусеничному ходу», – розповів керівник групи провідних технологів ССВЯП Сергій Морозов.

При зовнішній ідентичності новий транспортер, безумовно, матиме низку переваг. Потужніший двигун, досконалішу ходову частину з більш маневреними гусеницями, вдосконалене керування, в тому числі дистанційно, через пульт.

«Розраховуємо, що це буде гідна альтернатива діючому транспортеру, адже завдання наші незмінні, а ось їх реалізація з новою машиною, впевнений, буде ще безпечнішою та  надійнішою», – поділився очікуваннями начальник комплексу ССВЯП Олег Габдуллін.